derivata vadåe?

Just nu sitter jag och kämpar med matten. Derivata? Lutning? Eh what? Fattade det förra terminen men nu så har vi gått in på något nytt och det vi har i läxa till imorgon är tydligen g-kunskaper + lite nationellaprovuppgifter som dock är svårare. Men alltså, jag fattar verkligen INGET! Har en liten lust att slita matteboken i bitar och bränna upp det som blir kvar av den. ARRHHHHH! Sorry, för allt klagande men jag måste få ur mig det!!!!

Nu, till något positivt. Jag och mamma har varit och handlat all mat till på Lördag. Då kommer alla mina fina brudar hit på en stor brakmiddag och massor med mys! OCH imorgon så ska jag och Malin gå på Daniel Adams-Ray på KB i Malmö, och vet ni vad??? HON BJUDER MIG PÅ KONSERTEN, DET ÄR HENNES PRESENT TILL MIG!! Helt underbar helg detta kommer bli, can't wait for it to get started!!

Såja, fick ju både med ilska och glädje.. bra va? Nu ska jag fortsätta min fight med matten, puss!



Ger er en sommarbild från 2010 för att lysa upp denna mörka vinterdag, hehe.


Kommentarer
Postat av: MALIN

HELT FREAKIN' AWESOME

2011-01-14 @ 19:06:14
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0