tröttheten tar över..

Är riktigt trött. Vi får se hur länge jag orkar hålla mig vaken innan jag faller ihop av trötthet. Kanske hinner jag inte ens skriva klart detta inlägget hehe. Idag var det första dagen i skolan. Vi hade en lektion och fick lite instruktioner om ett nytt projekt vi ska ha nu med Engelksa och Företagsekonomi om H&Ms årsredovisning. Blir väl ändå okej kul. Efter skolan tog jag tåget till Malmö och mötte upp Rasmus. Det blev en lång runda på stan, käk på chinabox och lite annat kul. Trots kylan var det riktigt trevligt!! Ska nog gosa ner mig i sängen med datorn nu så får vi se hur länge jag kan hålla mig vaken. Puss!



Kommentarer
Postat av: josefin

vad går du för linje? :)

2011-01-10 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0