update..

Blev inget inlägg varken igår eller i fredags så jag får ta och sammanfatta helgen nu istället. Fredag: Skulle ju gått på Daniel Adams-Ray med Malin på KB. Och på våra biljetter stod det att det var 13årsgräns. Men när vi kommer dit så står det 18+ så vi kom aldrig in!!!! Riktigt förbannade blev vi. Så vi stack in på hemmakväll och handlade tröstgodis och stack hem till mig.

Lördag: Vakande hos mig med Malin vid 14 tiden. Då var det dags att börja sätta igång att städa, förbereda och fixa mig för kvällen. Vid 17-18 tiden började folk droppa in. Vi hade en riktigt mysig kväll och åt mat, dansade och hade kul! Riktigt roligt att ha alla mina fina vänner samlade hemma hos mig. Fick även lite presenter: 2 guldfiskar vid namn Kyle och McLovin av Nikita, Amanda och Linnea!!! Har aldrig haft husdjur innan och tyckt att det har varit lite tråkigt så de köpte fiskar till mig, riktigt roligt!! Sen fick jag även ett spetsnattlinne av Tora och Vera. Vera gav mig även ett par örhängen. Den andra Vera och Hannah gav mig Daniel Adams-Rays skiva och en bok med roliga uppdrag typ. Sen av Karolina fick jag isshotglas. Hade en perfekt kväll!



Mina fiskar <3 hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0