frustration

Idag är jag ledig. Skönt som fan visst är det? Men imorgon är det matteprov. Så egentligen är jag inte alls ledig. Det enda som är bra är att jag får mer tid att plugga till provet. Men jag har suttit nu och försökt i 1 timme kanske och det är så jäkla mycket som jag fortfarande inte förstår. Förstår ju själv att jag måste lägga ner mer tid än så men det känns liksom som om jag aldrig kommer förstå skiten! Jag blir så arg att jag vill gråta, skrika, sparkas och slåss när jag inte förstår. Inombords kokar jag och snart kommer det ut.

FHJKLUGH&%JDJKW?!??EHRJHRJKWEGTUJKGTUKF!BHE TGTG4UTGU!ITGU45GYUI5GY5ILU%PÅÅBHHÖL%RJITI/RJTI!!!!!!!!!!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0