fighter

Den här veckan, precis som alla andra består av plugg. Ska även hinna med att jobba och träna. Men jag har det ju såklart inte värre än någon annan som går liknande linje som mig. Men vi har det rätt tuff. Jag kan förstå att man kan bli trött på att höra hur folk klagar över läxor osv, men det är liksom i alla fall mitt sätt att känna mig duktig. Jag pluggar mycket, tränar, jobbar, kämpar och försöker ändå ha ett socialt liv och på grund av allt detta får man ibland lite för lite sömn. Men jag tror jag klagar för att visa, jag är trött men det beror på att jag är duktig! Jag går in för skolan och tar det på allvar, alltså blir man sliten. Nu hade jag väldigt gärna gott och lagt mig. Men det kan jag inte för jag är inte klar med läxorna än. That's just how it is.

Jag har saknat min blogg, hade verkligen glömt hur skönt det är att skriva av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0