nya tag med bloggen

Jag tänker faktiskt inte ge upp än! Jag minns hur jag brukade älska att blogga. Nu har jag typ fått för mig att jag inte har tid. Men det har jag faktisk. Det är bara att minska ner 15 minuter av facebookandet om dagen så har jag tid att slänga upp ett litet blogginlägg. En ny header skulle ju vara fint också. Får se om jag orkar det ikväll...

Detta får bli mitt sista försök. Annars så startar jag en sådan blogg som jag nämnde i förra inlägget. Med mindre krav, bara rena tankar. Kanske fixar en sån ändå och har båda två, vem vet? (Tydligen tror jag som inte har "haft tid" med en blogg att jag helt plötsligt ska ha två, jaha här var man ambitiös..)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

2011-10-17 @ 18:03:55
Postat av: Sara

Kämpa Fanny! Till och med jag har skaffat en blogg fan...

2011-10-17 @ 18:04:33
URL: http://mondoblog.se/rundgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0