pausar

Helgen har varit ganska händelsefull faktiskt. I Fredags så var jag ju med i en modevisning som var en del i mina vänner Diana och Elins projektarbete. Jag blev sminkad kl.11 på morgonen och sen fick vi sätta på oss kläderna och träna på hur vi skulle gå osv. Sen vid runt halv sju så var det dax att gå ut på podiet. Det var faktiskt riktigt kul och jag fick en extrem adrenalinkick! Sen på kvällen så blev det myskväll med Nikita och Amanda.

Och igår så var jag och Nikita på Slagt och dansade och träffade en massa andra sköna polare! Vi anlände hem vid 5 i morse så jag är ganska trött nu. Så nu sitter jag och fundrar på vad jag ska äta ikväll. Ska fixa ihop något gott och sen sätta mig och titta på Dirty Dancing tänkte jag. Puss!



Så här såg jag ut på visningen i Fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0