när timbuktu rappar om kärlek

Timbuktu är någon som jag verkligen gillar! Och speciellt när han rappar om kärlek eller ja känslor i allmänhet, jag känner nästan hur jag får rysningar i hela kroppen. Här är en bit ur låten För det är du med Albin Gromer och Timbuktu.

Det enda jag vill höra är ljudet av när ditt hjärta slår
Mina känslor för dig är det enda jag förstår
Ditt leende skulle kunna stoppa missiler
Dina ögon kan till och med stoppa tiden
Tanken på dig får mig att känna som att jag flyger
Högt över bakgator och avenyer
Skulle hellre sluta andas än att landa
Om du håller mig i handen kan vi stoppa stridsvagnar
Jag kastar ett lasso runt månen du får det
Skriver ditt namn på atomer och sjunger som Albin Gromer
Om ögonblick som blev till oändliga aeoner
Och myran som blir hjälten och dödade demonen
Dom kan låsa in mig i tjugosju år
Som att vakter, murbruk och taggtråd rår på
Känslor som kopplar upp dig direkt mot gud eller moder natur
För det är du

VISST ÄR DET VACKERT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0