sleden som aldrig förr

Igår var jag på middag med ca 20 tjejer på en indisk restaurang i Lund. Riktigt gott var det! Två av mina vänner ska nämnligen ha en modevisning för kvinnors rättigheter som en del av deras projektarbete och där ska jag och alla de andra tjejerna gå modeller! Det är kl 17.00 den 17 februari i Katedralskolans matsal i Lund i fall någon är intresserad.

Efter middagen så stack några av oss plus en av mina andra vänner till Båtens alla sista kväll innan det läggs ner. Måste säga att jag hade extremt roligt igår, dansade som aldrig förr! Men idag mår man ju inte lika bra om man säger så hehe. Inte nog med att vi var ute igår och att jag har sovit typ 4-5 timmar, så var jag, Nikky, Amanda och Linnea och gick ca 5 kilometer i skrylle idag! Och det känns i benen vill jag säga er...

Nu ska jag skriva på en inlämning, käka middag och sen ska jag bädda ner mig i sängen. Puss!



BTW: Köpte balklänning igår, lägger upp en bild snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0