nationaldagen

Igår var jag med Karolina på en studentfest, sjukt trevligt var det! Sen följde vi även med den ut och det blev en runda på både Hipp och Etage innan vi tog oss hem. Idag har jag jobbat på morgonen sedan träffade jag alla som jag ska åka på flaket med på studenten och fixade våra lakan. Efter det gjorde jag, mamma, pappa och mormor upp allt inför studenten med mat och liknande.

Sedan bllev det även en snabb runda till Malmö med Nathalie för att träffa Sara och Nina innan jag kom hem och åt grillat med familjen. Till efterrätt blev det jordgubbar, det är ju trots allt Sveriges nationaldag! Samtidigt som vi åt efterrätten så kollade jag på det ABSOLUT SISTA avsnittet av Desperate Housewives. Sjukt bra och tårarna rann faktiskt i slutet. Kommer nog aldrig att uppleva en sådan bra serie igen. Saknar den redan...

Imorgon blir det diplomering i skolan, dax att sova nu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0