ändrad åsikt



Har alltid sagt att jag aldrig kommer tatuera mig. Att jag inte ens har haft en tanke eller någon vilja att göra det. Men förra veckan så visade några kompisar till mig en massa fina bilder på helt underbara tatueringar. Och då blev jag faktiskt sugen. Om det ska bli av så blir det i så fall efter jag har fyllt 20 så jag har ju lång tid på mig att fundera. Jag tog mig lite tid att kolla på tatueringar och hittade den här underbara tatueringen idag. Så himla fin! Ett evighetstecken och ordet "faith". Men jag skulle nog hellre ha med ordet "hope". För att jag alltid försöker hoppas. Och jag tror på kärleken, vänskapen och att jag förtjänar ett bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0