bra smärta - nu kör vi

Idag har jag rejäl träningsvärk från dansen igår. Men det känns skitbra! Träningsvärk är den enda smärtan som alltid känns bra även fast det gör ont.

Och jag har nu bestämt mig för att faktiskt försöka börja bli lite hälsosammare. Lägg märke till ordet "försöka". Har tänkt tanken så många gånger och misslyckats redan nästa dag. Jag ska göra enkla grejer som att dricka mycket vatten, vara noga med frukost varje morgon och undvika så mycket pasta jag kan. Sen dansar jag ju även varje torsdag och ska förska ge mig ut och springa någon gång då och då. Om jag inte springer så ska jag istället göra lite enkla övningar. Jag är inte förvånad om jag skriver om en vecka att jag redan inte pallar längre. Men jag ska i alla fall ge det ett vettigt försök och se hur det går. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0