underbart väder

Har försökt mobilblogga de senaste dagarna men det har inte fungerat så därför har det inte blivit något inlägg på ett tag.

Kan bara berätta snabbt att jag hade en jätte bra Valborg! Vi var i Stadsparken i flera timmar och njöt av livet och senare var vi på en fest hos Joakim. Bra dag!!

Idag har jag suttit i stadsparken med bland annat Diana mellan lektionerna. Helt underbart att det börjar bli fint väder nu! Är inte gjort för tjocka koftor och halsdukar, tunna sommarkläder ska det ju vara.

Kan även berätta  att jag cyklade till och från skolan idag (!!!!!!!) Det blir sammanlagt 1,2 mil. BRA VA!?

Så här mysigt hade vi det i parken..




Nu ska jag bege mig till bussen och sen blir det Reggaeton!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0