förändring

Nu är det så att jag har bytt boende! Har ju hela tiden tyckt att det har varit lite trångt och jobbigt att bo i en liten lägenhet med två andra personer utan ett eget sovrum. Och egentligen var det ju meningen att han jag bodde hos skulle åka iväg till Fillipinerna och vara där i ca två månader och då skulle jag ju få lägenheten för mig själv.Men det har blivit uppskjutet länge nu och vet inte ens om det blir av. Men jag har som jag nämnde förut lärt känna en jätte trevlig svensk familj här som hade ett rum över, och de sa att jag kunde få flytta in där om jag ville. Och så blev det!
 
Har ju faktiskt bara en månad kvar här och nästa vecka kommer mamma och Henrik och då ska jag bo med dem på deras hotell den veckan. Så ska bo här nu i en vecka, sen på hotell i en vecka och sen två veckor här igen. Insåg precis när jag skrev detta att det kommer bli en massa upp- och nerpackning av kläder och saker haha!
 
Känns väldigt trevligt att bo med svenskar. Och att bo i en familj. Det blir en annan gemenskap och man känner sig lite mer hemma. Och by the way, fick panbiff med kokt potatis idag! Inte ätit något sånt sen jag var i Sverige! Så sjukt gott!
 
Nu ska jag ta hand om min tvätt. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0