kommit till rätta

Nu har jag bott hos familjen Jacobsson i några dagar. Har fått hit alla mina saker och börjar känna mig mer och mer som hemma här. Förutom det så började jag att sitta i receptionen idag. Där tar jag samtal, kopplar vidare, ordnar med visum och tar hand om besökare. Kommer sitta tillsammans med receptionisten nu i några dagar och sen på söndag ska jag vara där själv eftersom hon är borta då. Ska desstutom börja 8.30 istället för 9.30 men från och med imorgon så kommer jag att få lön. Innan har det ju mer varit som praktik. Så det ska bli kul att få tjäna mina egna pengar!
 
Annars har det väl inte hänt så mycket mer förtom att jag slog i knäet idag på jobbet. Har lite svårt att gå i trappor men annars är det rätt lugnt.
 
På torsdag kommer mamma och Henrik, längtar!
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0