andra dagen

Idag har jag varit och hälsat på på mitt nya jobb. Jag fick träffa en del som jobbar där och även chefen/ägaren över resebyrån. Dom verkar väldigt trevliga och jag tror det kommer bli en rolig erfarenhet att ha jobbat där. Som jag sa igår så kommer jag börja jobba på lördag. Jag ska få jobba två veckor på varje område tills jag har lärt mig allt. När vi var klar där blev jag hemskjutsad till lägenheten och sen dess har jag bara ätit lite och kollat film.
 
Nu ska vi äta lunch och efter det får vi se vad som händer. Sov inte så bra inatt så blir väl inga äventyr ikväll precis hehe. Har förresten organiserat mina kläder och sånt nu i graderoben så jag slipper rota i resväskan när jag ska ha något. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0