brist på rubrik..

Insåg precis att rubriken är det svåraste med ett blogginlägg. Brukar skriva en rubrik och sen när jag väl har skrivit klart mitt inlägg så inser jag att mitt inlägg och rubriken inte alls handlade om samma sak. Så därför blev dagens rubrik lite fantasilös hehe..

Idag har jag i alla fall hängt med Linnea i stan! Sen kom jag hem och somnade (!!!!!) vad är felet på mig? Hur kan jag va så jäkla trött? Skyller på den där jäkla lingonveckan som alltid ska förstöra. SKA INTE HA NÅGRA BARN ÄN, GIVE ME A FUCKING BREAK!

Har även träffat Nathalie och pratat om det mesta. Som vanligt sa jag till pappa "jag ska bara till Nathalie en liten stund, hemma om typ en timme" som vanligt är det 100% lögn. Kom hem kl 1 långt efter att alla somnat. Sjukt vad vi alltid har saker att snacka om hehe.

Men nu är det dags att somna känner jag. Kl 10 ringer klockan och då är det gymmet som gäller, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0