don't you worry child

Blev aldrig att jag skrev något här igår, fastnade i 90210 efter jobbet och sen var jag för trött. Igår lärde jag mig mer om biljettbokning och sen hjälpte jag till på Holiday avdelningen med rumsbokning. Det gjorde jag även idag, förde in bokningar i ett system och räknade ut priser och så.
 
Och även idag ligger jag i min kingsize säng och kollar 90210. Undrar vad jag ska göra när jag kollat klart på serien. är på säsong 3 nu och det finns bara 4... Har runt 20 filmer på en hårddisk med mig men när jag skulle koppla in den idag så hittade inte datorn den fast den var inkopplad. NI SOM LÄSER MIN BLOGG, VET NI VAD SOM KAN VARA FEL? UTAN FILMERNA KOMMER JAG BLI SJUKT UTTRÅKAD OM KVÄLLARNA.
 
Vi har även haft gäster här ikväll och då bjöds det på libanesisk buffé, sjukt gott!
 
Förresten, tänkte jag skulle länka till swedish house mafias senaste låt *Don't you worry child* Brukar lyssna på den nu när jag är här om det känns lite tungt och ensamt. Texten är bra och jag blir alltid lite gladare när jag hör den!
 
Lyssna och njut, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0