FRAMME!

Igår vid 23 tiden kom jag fram till lägenheten där jag ska bo de kommande tre månaderna. Åt lite Burger king innan jag somnade och har legat som en deg i sängen fram tills kl 13 haha. Långflygningar tär verkligen på kroppen, för att inte tala om hela omställningen att "flytta" till ett annat land.
 
Min säng är nästan dubbelt så stor som den jag har hemma men den är hård som sten. Men det är väl bara en vanesak antar jag. Två stora plus är att här finns tvättmaskin och en våg.
 
Imorgon ska jag hälsa på mitt nya jobb så jag får träffa alla och se hur där ser ut, hur allt går till osv. Kommer jobba från 9 till 17-18 någonting. De har öppet alla dagar utom fredagar men vet inte hur mycket jag kommer jobba, ska få ett schema på lördag som är min första riktiga dag på jobbet.
 
I övrigt så är han jag bor hos jätte snäll och tar väl hand om mig. Igår så sa han: Känns dig som hemma, se det som att jag är en gäst i ditt hus. Helt sjukt haha!
 
Det var väl det jag hade att berätta. Skriver kanske lite mer ikväll. Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0