i'm back from the city of parteeey

Kom hem från Ayia Napa i fredagsnatt. Fy satan vilken rolig vecka vi har haft! Underbart att få träffa Amanda igen och festa loss rejält. Har blivit ganska brun också för den delen.
 
I Lördags blev det en mysig kväll med min saknade Sebastian och igår träffade jag Nathalie som jag också har saknat såklart! Städade även mammas kontor som är det enda jobbet jag har för tillfället hehe. Och idag, ja nu ska vi se här... Gick ur sängen ca halv ett. Fixade lite frukost och la mig och kollade på tv. Senare gjorde jag plättar med socker, hallon och blåbär som jag åt i sängen samtidigt som jag kollade gamla Eva och Adam avsnitt. Nostalgi till tusen! Sen har jag käkat och duschat och nu är jag tillbaka i sängen och kollar på min nya seriedrog: 90210.
 
Ingen produktiv dag precis hehe, men var fortfarande helt slut imorse efter resan och känner mig lite krasslig så det var mitt enda alternativ. Och jag klagar fan inte! Inga planer imorgon så då får vi se vad som händer. Skulle inte ha något emot en sån här dag till. Men på onsdag då ska jag jävlar i det till gymmet och få fart på livet igen!
 
Och idag är det 16 dagar kvar tills jag åker. Gläjde blandad med ångest är väl det jag känner just nu...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0