inte många dagar kvar nu..

Nu är det inte många dagar kvar tills mitt plan lyfter mot Abu Dhabi. Idag var och mamma och handlade lite nödväniga saker som typ ipren, nässpray osv. Har inte börjat packa än men har i alla fall en lista på allt som ska med. Hatar att packa så kommer väl skjuta upp det så långt det går. Ja till imorgon typ, längre än så kan jag väl inte skjuta på det hehe.
 
Igår var familjen på Elysée i Malmö och åt fondue och hade lite kvalitetsmys nu innan jag åker. Och imorgon kommer Sebastian hit och hämtar mina guldfiskar som han ska passa tills December. Sen ska jag säga hejdå till honom och ja till alla andra också. Alla mina fina vänner och min underbara familj. Har en känsla av att jag kommer fälla en hel del tårar under dessa dagarna.
 
Nu ska jag återgå till mitt älskade 90210, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0